333
Vier diners waarin culinair genieten, zakendoen en leiderschap centraal staan! Elke bijeenkomst draait om inspiratie en kennisdeling op het gebied van leiderschap en ondernemerschap.

3.900
Strategiesessie (2 sessies à 2 uur) over de positionering en profilering van de organisatie inclusief strategisch paper met aanbevelingen.

4.000
De merkambitie van de organisatie is bepaald. We weten waar we naartoe willen. Maar hoe zet je de strategie om in prestaties? Die slag is cruciaal voor het bouwen van een effectieve organisatie.

3.000
De communicatie van uw organisatie moet ... onderscheidend ... origineel ... en opvallend zijn. Anders wordt de boodschap niet opgemerkt.

2.500
Training om erachter te komen wat je sterke punten zijn en hoe deze optimaal uitgedragen kunnen worden. Zet jezelf in als sterk merk.

900
Een goede slogan laat zien waar het bedrijf voor staat. mi68 ontwikkelt slogans voor bedrijven. We hanteren een aantal basisvoorwaarden voor een goede slogan.

900
De naam die je kiest voor jouw bedrijf is bij voorkeur een naam die goed past bij jou, je bedrijf en je activiteiten. mi68 kan een onderscheidende naam bedenken voor jouw bedrijf.