bouwmij janssen beeldmerk 78x78pxOm de positie in de markt te verstevigen ontwikkelde mi68 een nieuwe positionering voor Bouwmij Janssen. In een aantal strategiesessies werd een nieuwe merkambitie geformuleerd.

van hal logo 78x78pxVan Hal Stomerij is een textielreinigingsbedrijf dat gevestigd is in Helden-Beringe. Het bedrijf is in 1978 opgericht en het werkgebied beslaat de hele provincie Limburg en een deel van Noord-Oost Brabant.

verhaag logo 78x78pxVerhaag is een bedrijf dat gespecialiseerd is in vloeren, wanden, plafonds, schuifwanden en kasten. Niet alleen voor particulieren, maar met name ook voor de projectmarkt.

groene kruis logo 78x78pxGroene Kruis Ledenorganisatie biedt zo'n 75.000 huishoudens in Noord- en Midden-Limburg zorg. Dat gaat van kleine hulpmiddelen uit de Groene Kruis winkels tot kraamzorg.

rabobank logo 78x78pxAmbitieus, innovatief en betrokken. Dat is Rabobank Venlo e.o. De bank ziet het belang van hoger opgeleiden voor de regio Venlo. Maar hoe kunnen meer Young Professionals aan Rabobank Venlo gebonden worden?

veiling rhein maas logo 78x78pxVeiling Rhein-Maas houdt jaarlijks een klanten- en aanvoerdersdag. Hoe presenteer je op een onderscheidende manier de prestaties en vooruitzichten van de veiling?

kwekerij litjens logo 78x78pxDoor veranderende marktomstandigheden wil Kwekerij Litjens stappen ondernemen om hun eigen positie in de markt krachtiger te maken. Hoe ontwikkel je nieuwe ideeën en hoe kom je tot innovatie?

Ria Joosten logo 78x78pxRia Joosten Catering & Evenementen is in Zuidoost Nederland een toonaangevende speler. Om dat ook te blijven in de toekomst, ontwikkelde mi68 een nieuwe positionering.

maaspoort logo 78x78pxTheater de Maaspoort staat in het hart van Venlo én aan de Maas. Een toplocatie met drie theaterzalen, vier subzalen, vier foyers, twee restaurants en een fantastisch dakterras.

jacobs nci logo 78x78pxJacobs nci is al veertig jaar specialist in het veredelen van oppervlaktes. De communicatie uitingen passen niet meer in de huidige tijd, daarom werd een nieuwe profilering ontwikkeld.

BVL logo 78x78pxDe Berden Voorjaarsloop is een hardloopevenement dat elk jaar georganiseerd wordt in Venlo-Zuid. mi68 werd gevraagd om een restyling van het evenement.

VenloStormt klein 2017 78x78pxVenloStormt is een hindernissen stormloop dwars door het centrum van Venlo, Blerick en de uitwaarden van de Maas. Een afwisselend, uitdagend en origineel parcours. Hoe zet je een nieuw evenement in de markt?

hotraco logo 78x78pxHotraco bestaat uit 7 bedrijfsonderdelen die elk hun eigen expertise hebben en eigen doelgroepen en markten bedienen. Hoe ga je om met de positionering en profilering bij zoveel diversiteit?

onderhoudplus logo 78x78pxBouwservice wordt door veel concurrenten van Janssen de Jong Bouw aangeboden. Het onderscheidend vermogen is vrijwel nihil. Daarom inzetten op een krachtige en sterke profilering.

VincentvanGogh logo 78x78pxOnder de noemer 'vertrouwd op weg' startte het Vincent van Gogh Instituut in 2012 met het informeren van alle 1.600 medewerkers over de veranderingen waar de organisatie voor staat. Er werden diverse bijeenkomsten georganiseerd voor de medewerkers.

lr logo 78x78pxLR had behoefte aan een nieuwe, heldere positionering om ook in de toekomst te kunnen blijven groeien. mi68 ontwikkelde een nieuwe positionering.

lenssen logo 78x78pxLenssen is een adviesorganisatie uit Hegelsom die ondernemers al 50 jaar ondersteunt op het gebied van accountancy, fiscale en juridische dienstverlening en personeel en organisatie.