Klanten

Bouwmij Janssen

Positionering en workshop medewerkers

Om de positie in de markt te verstevigen ontwikkelde mi68 een nieuwe positionering voor Bouwmij Janssen. In een aantal strategiesessies werd een nieuwe merkambitie geformuleerd. 

Merkambitie Bouwmij Janssen en workshop

Bouwmij Janssen ontwikkelt en bouwt voor alle professionele klanten in de bedrijfshuisvesting en de seriematige woningbouw. Het bedrijf telt ca. 40 werknemers, die werkzaam zijn in een straal van 75 kilometer rondom Venray. Om de positie in de markt te verstevigen, werd mi68 gevraagd een nieuwe positionering te ontwikkelen voor Bouwmij Janssen.

Merkambitie

In een aantal strategiesessies met de directie van Bouwmij Janssen ging mi68 aan de slag met de merkambitie. De merkambitie bestaat uit drie belangrijke vragen: Wat wil de klant? Waarin blinken wij uit? en Wat doen we anders dan de concurrentie?

Op basis hiervan werd het onderscheidend vermogen geformuleerd. mi68 maakte vervolgens een visuele vertaling van de nieuwe merkambitie en liet alle medewerkers in een interactieve workshop ervaren en beleven waar Bouwmij Janssen voor staat.

© 2018 | mi68 waardecreatie & leiderschap
Created by