Klanten

Van Hal

Merkambitie en vertaling naar profilering

Van Hal Stomerij is een textielreinigingsbedrijf dat gevestigd is in Helden-Beringe. Het bedrijf is in 1978 opgericht en het werkgebied beslaat de hele provincie Limburg en een deel van Noord-Oost Brabant. 

Met ruim 120 eigen servicepunten en een groot aantal bedrijven en organisaties als klant, mag Van Hal zich rekenen tot de drie grootste stomerijen van Nederland. Van Hal Stomerij groeit de afgelopen jaren hard. mi68 werd daarom gevraagd een nieuwe positionering en profilering te ontwikkelen die past bij de huidige marktpositie van Van Hal. 

Merkambitie

In een aantal strategiesessies met de directie van Van Hal ging mi68 aan de slag met de merkambitie. De merkambitie bestaat uit drie belangrijke vragen: Wat wil de klant? Waarin blinken wij uit? en Wat doen we anders dan de concurrentie? Op basis hiervan werd het onderscheidend vermogen geformuleerd. mi68 werkte vervolgens de nieuwe profilering uit. Op welke manier communiceert Van Hal naar de markt? Wat is de boodschap en de tone of voice? Wat is de beeldtaal van de organisatie? Hoe en welke communicatiemiddelen zet je in om de positionering te ondersteunen?

© 2018 | mi68 waardecreatie & leiderschap
Created by