Klanten

Jacobs nci

Positionering en communicatiemiddelen

Jacobs nci is al veertig jaar specialist in het veredelen van oppervlaktes. De communicatie uitingen passen niet meer in de huidige tijd, daarom werd een nieuwe profilering ontwikkeld.

Folder profileert expertise van Jacobs nci

Bij Jacobs nci kunnen bedrijven onder andere terecht voor het verkoperen, vernikkelen en verchromen van staal, rvs, messing, koper en brons.

Nieuwe huisstijl

De laatste jaren heeft Jacobs nci een ontwikkeling doorgemaakt. Daardoor pasten de communicatie uitingen niet meer in de huidige tijd. mi68 werd gevraagd een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Daarvoor hebben we kritisch gekeken naar de positionering van Jacobs nci. Wat maakt het bedrijf interessant en relevant voor de doelgroep? Hoe kan het bedrijf zich positief onderscheiden van concurrenten?

Onderscheidend vermogen in folder

Het onderscheidend vermogen van Jacobs nci zit in de afmetingen van het bad waarin producten bewerkt worden. Het bad is 3200 mm lang bij 900 mm breed bij 1300 mm diep. Grotere baden zijn er in de Benelux niet te vinden. Hierdoor is Jacobs nci de enige die producten van grotere afmetingen kan bewerken.

Deze bijzondere afmetingen heeft mi68 verwerkt in een folder. In de folder ligt de nadruk op de afbeeldingen van producten. De bewerkte producten van Jacobs nci zien er prachtig uit en een afbeelding zegt in dit geval meer dan woorden. De buitenkant van de folder bestaat volledig uit verchroomde producten: dit hetgene is waar de klant naar op zoek is. De binnenkant van de folder is gevuld met enkele korte teksten over de diensten van Jacobs nci. De focus ligt verder op de unieke badafmetingen.Naast de folder heeft mi68 een nieuwe huisstijl ontwikkeld in de vorm van een logo, visitekaartjes, envelop en briefpapier.

© 2018 | mi68 waardecreatie & leiderschap
Created by