Klanten

Hotraco Group

Strategie en communicatiemiddelen

Hotraco bestaat uit 7 bedrijfsonderdelen die elk hun eigen expertise hebben en eigen doelgroepen en markten bedienen. Hoe ga je om met de positionering en profilering bij zoveel diversiteit?

Communicatie uitingen Hotraco Group

Hotraco Group is marktleider op het gebied van de ontwikkeling en productie van meet- en regelapparatuur. In eerste instantie richtte het bedrijf zich op de automatisering van de agrarische sector. Inmiddels mag Hotraco zich een internationale onderneming noemen die zich naast de agrarische sector ook richt op industriële automatisering en automatisering van gebouwen.

mi68 bedacht een positionering waarbij elk bedrijfsonderdeel herkenbaar bleef, maar waarbij toch één centrale gedachte naar voren kwam. Hotraco wordt gepositioneerd als een leverancier die innovatieve en betrouwbare oplossingen levert. Hotraco is een totaaloplosser en inspireert de klant.

Deze gedachte werd vertaald naar een concept voor het Experience Centre, bedrijfsvideo's en een animatie om de werking van een nieuw ventilatiesysteem uit te leggen.

© 2019 | mi68 waardecreatie & leiderschap
Created by